Oh , G6 !

 G6 ? Apakah G6 ?
Group of 6 girls
yang saling menyayangi !
Jangan fikir sayang lain pula .
Kami BFF tau (:

Korang , masa aku buat entri ni ,
aku tengah rindu gila kat korang .
Bila dah habis skola ni
susa laa kan nak duduk lepak dengan korang .

Korang ingat tak moment kita kat McD selama ni ?
Mesti laa korang ingat kan .
Lagi lagi wajah aku yang comel ni !
HAHA . Perasan !

Korang , rindu laa kat korang .
Rindu nak hadap muka korang berbaju skola .
Rindu nak bawak bekal
then makan reramai .
Waa ~ Korang jangan lupakan aku ya .

Bila aku tengok video yang Intan buat ,
rasa rindu tu bertambah pula .
Nanti one day ,
kita lepak sesama ya !
G6 sahaja (:
The whole day .



















Sayang gila kat korang .
MUUUUAAAAHHHH !

Thanks sebab menceriakan hidup aku selama ni .
Aku takkan lupakan korang !

4 ulasan:

fazemy berkata...

Zaman skolah lah zaman plg best. Walau dari pagi smpai ke ptg kena blaja blaja dan blaja..kdg kita bkn blaja pun kan. hehe. tp zaman skolah lah zaman plg tak pening..takde mslh nak pikir slain exam mak bebel..itu aje. heee

Cikin berkata...

HAHA . sokong !
siyesly , miss gila moment kat skola . kena marah dgn cekgu . HEHE . (:

aNnE berkata...

rindu nya nak balik zaman sekolah..
lagi2 bila gather ngn kawan kan:')

p/s : thnx fer joining my bloglist okayh..he he:)

Cikin berkata...

yeah ! sgtt betol .

p/s : thnks jugak follow (: