Perjalanan hari ketiga and hantar adik pergi PLKN :D

3 MEI

Haaaaaa . Pagi pagi lagi dah bangun . Aku set alarm jam 6 pagi . Tapi jam 5.30 mak aku dah kejut . Dah laa sejuk gila . Syok doe tidur . Tapi adik punya pasal kan , so aku bangun je laa . Adik lelaki aku tu dapat PLKN  and dia kena ada kat tempat daftar tu around jam 8.30 macam tu . Dorang kena berkumpul kat Stesen bas Bukit Melawati , Kuala Selangor . 

Jam 7 dah gerak dari rumah dah . Dalam kereta tu aku tidur , mengantuk sangat . Hehe . Jam 8.15 tu dah sampai . Dah daftar tu , kami pergi laa letak beg kat bas . Pastu berdiri je laa kat situ . Waah , adik aku bakal berkhidmat untuk negara tercinta ! Haha . Dia mulanya taknak pergi . Sibok ni fikir nak kasi alasan apa . Last last pergi jugak . Terpaksa . Alaa , lagi pon bukannya pergi sorang . Dari sini , dia ada geng ;)
























Hari tu dia marah aku sebab aku suka amik gambar candid . Hahah . Biar laa kan . Hehe . Baru tadi dia call  . Dia kata dia kat hospital . Katanya pening tadi . Pastu cek mata , rabun . Mak dah risau . Rindu laa tu . The best part is mak aku tak kasi basuh baju last yang adik aku pakai . Tuala dia pon mak aku tak kasi basuh . Haha . Saje je aku sakat tadi , marah mak aku . Hehe . Ayah aku pon nampak risau . InsyaALLAH takda apa apa :D

Tiada ulasan: