Kenduri kahwin & karok :D

Ahad lepas , aku pergi rumah classmate aku masa form 6 . Kakak dia  kahwin . Kawan aku amik kat rumah . Nak pergi sendiri , takda transport . Hehe .



Si budak comel Achu Mok



Budak macam Kpop ;)



Yang kiri sekali tu laa kakak nya kahwin :)



Budak macam Kpop tu tak kasi aku tag gambar ni kat fb . Tapi aku tag gak :p


Haaaaa . Lepas dah habis makan memang masing masing dah kenyang laa kan ? Ada plak ke yang lapaq lagi ? Haih . Perot apa laa tu :p  Lepas gerak dari rumah tu , kami pergi The Store Sungai Buloh . Asalnya nak beli barang je . Last last melarat sambil karok !

Memangg best gila laaaaa ! Lama rasanya tak karok . Lagi lagi dengan budak ni . Memang melalak laa kan . Hehe . 1 jam je karok . Rindu laa nak karok 2 - 3 jam . Hehe . One day nanti . Lepas tu lepak jam kat food court . Then balik . Tu je story nya :D



Tiada ulasan: