A day with them . Heart !

Hallo kawan kawan kita (: Sekarang ni tengah lepak lepak kat rumah . Santai je macam dah habis final . emang dah habis pon tapi untuk sem lepas laa . Sem ni belom lagi . Hehe . Jumaat takda kelas , Isnin pon takda kelas . So , boring laa kan Jumaat sampai Isnin duduk kat unisel . So , tu yang balik rumah tu . Lagi pon kalau duduk sana banyak duit habis . 

Jumaat pagi tu bertolak laa balik dengan Sayy and Echa and Kak Ten . Tapi bukannya terus balik . Aku , Sayy , Echa singgah KL Sentral . Makan mekdi . Kak Ten tak ikot . Dia terus balik . Hehe . Makan makan makan . Dalam seminggu je , 3 kali aku makan mekdi . Mana laa tak gendut . Hahaha . 









Ni laa abang pilot yang jumpa kat KL Sentral tu . Haha . Memang suka tengok pilot . Segak je dengan uniform tu . Tapi kawan member aku kata dia macam gay . Hahaha . Siot je .

Tiada ulasan: