Result keluar . Syukur :D

Aku tak tau nak sedih atau gembira . Mula mula aku rasa lega sebab result sem 2 dah keluar . Then aku rasa sedih sangat sebab tak dapat dekan , macam sem lepas . Lepas tu aku rasa gembira , syukur . At least pointer aku atas 3.00 . Aku dapat 3.30 . 

Memang berbaloi agaknya dengan usaha aku . Aku agak leka laa sem 2 ni . Tu faktor pertama . Faktor kedua , pasal satu subjek ni . Second language learning and teaching . Pointer subject ni pull down cgpa aku . Tapi mungkin sebab aku tak cukup usaha and study last minute untuk subject ni . Salah aku juga .

Tapi benda dah lepas kan . So , ambil iktibar je laa . Next sem aku akan usaha lebih gigih , lebih kuat . Nak dapat kan dekan balik . InsyaALLAH (:




Tu laa rupanya result aku . Oke agak teruk . Aku tau . InsyaALLAH sem depan aku cuba lagi . Doa kan aku ye . Bubye (:

5 ulasan:

:Cikgu Akim: berkata...

Tahniah!!usaha tangga kejayan!

Sayyidah berkata...

T_T aku takottt...aku x boleh nak tgk result sbb hutang...haish

Cikin berkata...

cikgu akim : thanks . :D

sayy : aku pon ada hutang babe . bole je tgk . ada limit eh ?

garfield nazi berkata...

second language tu.
tarik habis pointer aku.
maksud aku, tarik seamat-amat tarik..............................................

garfield nazi berkata...

anyway..
tahniah la..
huhuhu