Cikgu . Makan . Wayang . Karok . Makan .

Hai kawan kawan . Konon macam ramai kawan ni . Lantak laa kan . Keriangan di hati ni tak habis lagi tau . Mana tidak nya , baru je spend a wonderful time bersama girlfriend tersayang . Ops , I am not lesbo oke . Just a friend who is a girl . Hehe . Nak kata lama sangat tak jumpa tu , takda laa . Kebetulan dia cuti mid sem . Aku pula cuti sem . Tu yang keluar tu . Tapi berdua je laa . Sebab yang lain tak cuti , ada yang keje . 

Anyway , kami menjelajah ke beberapa tempat yang dah lama tak pergi . Gaya cakap macam bertahun tak pergi tu . Bukannya lama sangat pon . Hehe .

1. Sekolah
2. Jusco Kepong
3. The Store 



Kat sekolah tu kami nak jumpa cikgu je . Plus nak bergambar . Yela , lama kan tak jengah cikgu . Seronok sangat cikgu ingat kat muka kami yang comel ni . Haha . Siap peluk cium cikgu lagi . Hehe . Cikgu cakap aku makin kurus . Hakikatnya aku makin gemok . Cikgu , cikgu . How I miss those moment masa sekolah :')

Sekarang pon sekolah makin banyak berubah . Makin lawaaaaaa ! Sangat jeles oke . Masa kami keluar laa banyak perubahan kat sekolah . Contoh laa eh . Masa form 6 batch aku , mana ada pakai matric card . Dorang sekarang ada tau ! Huhu .  











Lepas pergi sekolah , kami pergi Jusco Kepong . Time for a movie baby ! But before that kami jalan jalan , makan makan dulu . Nasib aku tengah sakit kaki , kalau tak , mau aku ajak pusing satu Jusco tu . Hehe . Anyway , kami makan KFC . Aku makan snack plate . 






Tak tau laa kenapa tak bole habis ayam tu . Maybe sebelum ni dah banyak sangat makan ayam kot . Tu yang macam muak sikit . Yang kentang putar tu memang aku tak makan . Dan agak pelik bila sos cili yang aku suka pon , aku tak habis makan . Hehe .







Gambar atas tu kat bahagian yang jual jual barang rumah . Kain langsir , bantal , memang comel comel . Kaler pon buat aku rasa macam nak peluk je . Sempat juga berangan nak beli barang rumah kat sini bila dah kahwin . Hahah . Imagination gone wild . 


Sebelum jalan jalan tu kami pergi kat tempat game . Aku tak ingat laa apa nama tempat tu . Tapi kat situ banyak mainan and ada tempat tangkap gambar . Aku first time masuk situ . 






Oke memang nampak putih dalam tu sebab effect lampu . Hehehe .  




Ni gambar yang kami snap dalam tempat tu . Sangat excited tau ! Lagi lagi bergambar sama girlfriend kita . Hahah . First ingat nak lekat kat board kat hostel nanti . Tapi sayang laa . Takot gambar tu rosak . Then , terfikir nak letak kat wallet je laa . Bila rindu boleh tengok . Hehe . 




Nampak tak aku kat mana ? Hehe . Saja je edit macam tu . Gambar ni sebelum masuk wayang . Kami tengok movie Battleship . Oke , we soooooooo deeply falling in love with the hero oke . Sangat handsome ! Oh , really adore him ! He is the one and only Taylor Kitsch !




Jangan tengok dia lama lama . I jeles tau ! Hahaha . Lepas tengok wayang kat Jusco Kepong , we headed to The Store . Untuk apa ? Aktiviti biasa laa . Karok ! Hehe . And we had soooo much fun ! Walaupun kami karok 1 jam je , tapi best ! Biasanya kami karok 2 jam . Tapi sebab dah petang sangat kan . 

Lepas tu kami bukannya terus balik . Penat setelah karok menyebabkan kelaparan . Kami singgah food court penuhkan perut . Hehe . Eh , sebelum tu aku singgah beli wallet baru . Sebab wallet lama aku sudah menghadapi keuzuran melampau .




Comel tak wallet aku ? Ada love love . Aku ni nampak je kasar . Tapi sangat suka akan benda benda comel ni . Hehe .




Well , lepas makan tu kami terus balik . And sesampainya aku kat rumah , mak aku kata ada Keyros kebab kat bawah tudung saji . Wah , memang pesta makan betul aku hari tu . Mana laa tak makin tembun . Haha . Bukan selalu pun . Kalau kat Unisel , aku tak makan pun banyak macam ni .

Anyway , aku rasa seronok sangat , as always , bila keluar dengan girlfriend aku ni . Masih belum berkesempatan nak keluar berenam . One day , i guess (:

Tiada ulasan: