Hari yang WOW !

Today is one of the best day in my life laa ! Aku baru balik dari berdating dengan kawan-kawan sekolah . Dari Form 1 kenal . 

Pagi tadi aku tengah buat assignment . Then Tasha mesej . Dia tanya hostel aku kat mana . Aku dah agak dah dia mesti datang sini . Dan , betol . Dia kat sini . Bukan dia sorang . Chea dengan Raihan pon ada ! Waaaaahhh ! Dah laa lama gila kot tak jumpa dorang semua . 

Mula-mula nak pergi makan kat warung dalam Unisel tu . Tapi tengok lauk tak best . Kami pon plan nak makan mekdi . Yeah ! Lama gila tak makan mekdi . Tercapai juga hasrat yang tertanam di hati ni . Hehe . Raihan yang drive . 

Masa tengah makan , banyak gelak-gelak . Gila happy dapat jumpa dorang semua . Bukan nya selalu kot jumpa . Sorang tu belajar kat Unimas , Sarawak . Sorang lagi dah nak jadi isteri orang dah . Lagi sorang pula kerja . So , masa kami digunakan dengan sebaiknya ! Hehe .



Ini Che'a . Bakal isteri orang ni . Semoga berkekalan hingga ke Jannah sayang :')


Ini Tasha . Dia belajar kat Unimas , Sarawak . Susah nak jumpa dah :'(


Yang tudung merah tu Raihan . Dia yang drive dengan cuaknya tadi . Hehe :)

Babe , aku rasa best gila tadi . Lama dah tak jumpa lepak dengan korang . Good luck and ALLAH bless you guys . And for Che'a , semoga berbahagia dengan bakal suami . And mudah-mudahan berkekalan hingga ke Jannah :')

P/s : Kawan aku dah nak kahwin . Aku bila pula ? Hahaha .

Tiada ulasan: