Alhamdulillah . Sudah masuk 20 !

Alhamdulillah , syukur kepada Allah yang masih beri peluang untuk aku hidup di atas muka bumi ni . 22 Oktober lepas , umur aku dah masuk 20 tahun ! Yeay ! Aku dah dewasa . Lama dah aku nanti kan umur 20 ni tau . Kerana diri ku begitu berharga . Haha .

Sehari sebelum tu housemate aku buat suprise plak kat aku . Ya , birthday aku sambut di hostel walaupun masa tu tengah cuti weekends . Nak balik rumah tapi ada hal yang belum settle . So , kena laa dudok unisel ni . Ceritanya macam ni . 

Malam tu , Sayy ( housemate ) ajak aku lepak dengan  Bubu ( classmate ) kat cafe . Housemate aku yang lain ni nak pegi umah kawan dorang . Aku malas laa nak tinggal kat hostel sensorang . Aku pon ikot je laa Sayy . Sumpah masa lepak tu aku menagntuk . Sebab bukan buat apa sangat . Aku pon bukannya suka dudok kat cafe lama lama . Rimas . 

Dah habis lepak kat cafe , dorang nak pergi lepak tasik plak . Aku memang mengantuk gila , aku balik laa . Sorang pon sorang laa . Asal kan dapat tido . Hehe . Sampai je kat rumah lepas naik tangga tingkat empatt tu ( fuhhh ! ) , dengar suara orang dalam rumah . Tapi ruumah gelap . 

Aku bukak kunci umah , tudiaaa ! Tetiba Kak Fatin ( housemate ) ada kat dalam rumah . Aku pelik laa . Pastu dengar lagu Happy Birthday ! Hahah . Dah agak dah . Aku tak berapa suprise sangat laa . But really appreciate it . Thanks ! Walupun masa tu takda kek , apa ada hal ? Dorang sebenarnya tadi bukannya pergi rumah member , tapi pergi PP ( pusat pelajar ) beli benda makan minom . Waahhhh ! Memang kenyang kacang , keropok , dengan air gas . 

Pastu dorang ada kasi coklat kat aku . Ambooooih , macam tau tau je ya aku suka coklat ! Nyum nyum ! (:


Sebelum makan .


Selepas makan .


Ada lagi gambar , tapi masa tu semua tak pakai tudung . Sayang plak . Heee . Anyaway , thanks to my housemate yang susah susah pergi PP malam malam . Sampai ada selipar orang tu putus . Hehe . Takpa . Nanti masa birthday dia , aku belikan selipar baru . Hehe .

And special thanks to mak , ayah and adik beradik aku . Sayang korang ! Untuk Leeya plak , thanks sebab kasi aku kek masa keluar hari tu ! Muah ! And semua kawan kawan yang wish and nyanyi lagu birthday ! And pada dia yang jauh nun !  

P/s : Birthday aku sama dengan ayah aku (:

4 ulasan:

KhaiRin berkata...

p/s semoga jd anak / insan yg baik..aminnnn

x jemput pon???

deno berkata...

selamat hari lahir dear... senyum sokmo! (^_^)

Cikin berkata...

thaaaaanks ! (:

Wanie berkata...

suke tarikh 22hb..happy birthday ya~~
penuh dengan makanan ringan tuu..hehe