Berfoto malam malam tengah jalan .

Assalamualaikum kawan kawan !

Bluuuurp . Alhamdulillah , kenyang sudah . Tadi makan kat warung belakang hostel tu . Makan nasi goreng belacan ( RM 3.50 ) minom teh o ais ( RM 1 ) . Oke laa harganya tu kan . Tapi nasi tadi macam kurang sikit laa . Tak rasa sangat belacannya tu . 

Well , anyway . Lepas makan kat warong kami jenjalan pergi Pusat Pelajar ( PP ) . Nak keluar kan duit . Then pergi beli aiskrim kat kedai runcit tu . Owner kedai tu memang macam tak boleh blah . Hari tu aku beli barang kat kedai dia . Masa dia nak masukkan barang dalam plastik , memang tak nak kalah laa kan gaya dia . Di lambung lambung barang sebelum masukkan dalam plastik . Mail Lambung pon tak buat macam tu . Hehe . Kat kedai dia aku beli aiskrim je .

Oh , lupa kasi tau . Aku pergi dengan housemate aku . On the wy balik , kami sempat lagi camwhore . Haha . Tengah tengah jalan snap foto . Ada kereta moto lalu lalang . Buat bodo sudah . Ada tu saja je macam nak langgar . Sepak tau laa . Hoho . memang semangat habis laa snap foto . Haha . Tuuuuuu diaaaa !

























Orait . Tu je laa untuk kali ni . Rasa macam hari hari nak keluar malam malam . Pastu camwhore . Haha . Night ! (:

Tiada ulasan: