ML Minggu 7 . Jozan dan Jambu !

Assalamualaikum kawan kawan ,

Anda sehat ? Alhamdulillah ! Aku pon sehat . Cuma batasan waktu yang menyebabkan aku jarang update blog . Kalau ada masa pula , aku tak tau apa yang patut aku update .

Haha . Biasa laa . Otak asyik fikir kerja , sampai nak jana idea untuk blog pon lari . Haha . Pada hal memang takda idea . Adoy .

Aku sebenarnya nak share video Maharaja Lawak Minggu 7 . Buat sesiapa yang takda saluran Astro Warna macam aku , boleh laa gerakkan mouse korang ke youtube . Tengok kat sana je .

Tu laa aktiviti aku masa hari Sabtu . Buka youtube , cari video Maharaja Lawak yang semalam punya tu , then donlod ! Hehe .





Yang atas ni video Jambu . Aku suka gila kat dorang . Setiap lawak yang dorang buat tu menjadi je ! Sampai saket perot aku gelak ! Haha . And setiap minggu mesti pakai baju pink . Jambu laa katakan !





Yang ni pula Jozan . Haha . Buat magic show laa pulak . Tapi memang best . Korang kena tengok ni oke !

Oke , geng ( siapa geng aku ? haha ) Aku nak layan 2010 SBS Music Festival jap . Ala , korea tu ! Haha . Chow !

Tiada ulasan: