Entri pertama ketika berkerjaya . Haha . Macam tak kena je tajuk ni .

Assalamualaikum kawan kawan .

Oh , sungguh boring gila oke sekarang . Bos takda , keluar . Kak Ana pon keluar . Tinggal aku seorang diri je kat sini . Huh . Mentang mentang semua orang tak ada , bukan main galak aku berposing snap gambar . Haha .

Aku tak boleh laa kan nak update panjang lebar . Mau tiba tiba bos aku terpacul kat muka pintu tu , naya je . Hehe . Dah laa baru 3 hari kerja . Dah sesuka hati je buat opis ni macam opis sendiri . Haha . Jumpa lagi malam nanti . Aku update panjang punya !


P/s : Nama bos aku Kak Nonie . Muka dia sebijik macam ticer muet aku tahun lepas , Ticer Khadijah (: Oh , i miss her !

1 ulasan:

afuan shah berkata...

waa!! wa punya bos laki daa..