Tips : Kuku cantik .


Nampak kuku atas tu ? Tu laa kuku aku . Cute right desing tu . Haha . Malangnya aku tipu . Tu bukan kuku aku laa . Kuku tersebut adalah ehsan incik google . Korang tengok kuku tu , licin kan . Berkilat . Nak kuku cantik macam tu ? Scroll ke bawah .

1 . Minom susu secara rutin sebab susu mengandungi kalsium yang dapat menguatkan kuku .

2 . Pakai krim atau losyen yang khas untuk kuku .

3 . Rendam tangan dalam air suam campur garam . Tak pon cuka epal campur minyak zaitun yang dihangatkan .

4 . Jangan buat kerja guna kuku . Contohnya , putar skru . Jangan tau , nanti kuku rosak .

5 . Jangan gigit kuku atau potong kuku guna gunting .

6 . Jangan terlalu lama berendam dengan detergen . Nanti kuku mudah rapuh .

7 . Cuci tangan dengan sabun yang tak kasar , and gunakan berus kuku .


Good luck dengan ppenjagaan kuku anda (:

2 ulasan:

..bicara hati ke hati.. berkata...

ini tips bagos punye..hihihi :)

Cikin berkata...

kehkehkeh . tenkiu (: