Teruja dan tak sabar .

Ini short update sebelum masuk tidur . Baru lepas makan then terus tidur . Buruk bebenor perangai anak dara macam ni . Belom boleh buat bini lagi . Haha . Demi memastikan projek penternakan lemak berjaya , haruslah begitu .

Dengan mata yang dah nak lelap ( mengantuk sebab makan banyak ) , aku taip juga laa entri ni . Jari jari pon dah melilau mana entah . Asyik eksiden je ! Haha .

Actually aku tengah eksaited gila babeng sebab pageviews aku nak dekat 10,000 dah . Tengok muka aku , senyum je . Tapi mata still sepet sebab nak tidur .


Ni last time aku tengok . Harap masa aku menaip , angka ni akan terus bergerak . Memang , mungkin masih sikit berbanding dengan orang lain . Tapi aku rasa berbaloi laa dengan usaha aku . Alhamdulillah (:

Oke , nak tidur dah . Papai !

3 ulasan:

mysara berkata...

wah..tu yg bertmbh bersemngt ek..;)

estee_8980 berkata...

wahhhhhhh ramainya pengunjung...saya pengunjung ke 9904...hehe

Azroy Bin Kassim berkata...

baa~ CAK!!

ternak lemak?? berape berat ea?? haha