Sengal Zone : Warna Blogku !

Assalamualaikum !

Oke , tinggal 13 minit lagi untuk aku join segmen Incik Udeen ni . Jam 11.30 nanti nak tutop . So dengan sepantas kilat aku menaip . Hampir hampir nak terbelit juga laa jari jemari halus aku ni . Haha .


You see the title ? Haa . Tu laa segmen nya . Kejap ya . Izinkan beta menjawab soalan yang diberi . Hehe .

Warna blog aku ? Warna pink ! Jelas terang dan nyata kan . Heh .

Aku pilih warna ni sebab aku sudah mula menyukai warna pink ni . Dulu , seriously aku benci gila gila laa warna ni . Memang girlish sangat ! Tapi sekarang ni mula suka pula . Haha . Ajaib kan . Kehkeh . Mungkin aku sudah mula untuk berubah daripada seorang yang kasar dan ganas kepada seorang yang lemah lembut gemalai ! Haha . Wekk .

Oke , Incik Udeen . Dah settle dah segmen anda ! Hehe .

5 ulasan:

saya YANA berkata...

haha...sudah berubh kepada ayu gtu...

Cikin berkata...

@saya YANA

hahaha . still cuba nak jadi ayu . susa banget ! haha .

Deeyaudeen Sabri berkata...

cikinnnn !! :D

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

pink jgak....:)

Zaza berkata...

love domokun n pink