Sengal Zone : Handphone Saya Bernyanyi !

Assalamualaikum kawan kawan !

Akibat seruan Udeen The Sengalman , aku dengan semangatnya update blog ni . Cuba untuk buat lebih daripada sepuluh entri . Haha . Mari laa idea .

Oke , sekarang ni aku nak join segmen seperti yang tertera kat tajuk di atas . Reti baca kan . Ke nak pinjam spek aku ? Haha . Gurau gurau .


Ringtone apakah yang sedang anda guna ?

Sekarang ni aku guna lagu omputih ( tak sedar diri tu mamak . haha ) . Tajuk lagu dia Shoot The Moon . Penyanyi dia ada laa Clique Girlz . Pernah dengar tak lagu ni ? Best tau . Aku sedar akan kewujudan lagu ni bila aku baca novel omputih ( lagi ) . Tajuk novel tu Mixed Messages ( menyimpang jap ) .

Kenapa pilih ringtone tersebut ?

Aku pilih sebab rentaknya yang catchy . Kalau ringtone tu lagu yang agak agak slow , memang terlelap aku . Tak sempat nak angkat call . Haha .

Begitu laa kaedahnya . Hah .(:

Tiada ulasan: