Mulakan hari dengan Bismillah .

Assalamualaikum kawan kawan !

Selamat pagi ! Mengantuk lagi ke weyh ? Apa laa yang korang buat sampai tidur lambat bangun lambat tu kan . Macam laa aku ni tak pernah mengalami gejala ni kan . Hehe . 

Sekarang ni aku masih lagi mencuba untuk tidur awal bangun awal . Tak nak tidur jam 3 bangun jam 9 . Aku nak tidur jam 12 bangun jam 6 .

Macam mana aku nak buat ? Apa susa . Dah tengok jam tu jam 12 , tidur je laa . Tak payah gegatal tangan nak online ! Ya , aku tidur lambat sebab online . Hehe .

Aku nak jadi macam budak sekolah . Title yang pernah aku pegang suatu ketika dahulu dalam tempoh yang agak panjang juga laa .

Apa lagi yang korang tunggu depan komputer / laptop tu ? Dah dah . Pergi exercise ! Bakar segala kalori untuk kehidupan yang lebih sihat !


1 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

benda yg mudah.. itulah yg org slalu terlupa