Mengantuk dengan keyboard ada kaitan .

Assalamualaikum kawan kawan .

Jam kat laptop ni menunjukkan jam 3:37 pagi . Wah wah wah , hebat nya mata kau wahai Cik Cikin . Actually aku memang dah mengantok , tapi aku rasa malas sangat nak bangun , tutup suis adapter ni , pastu simpan laptop . Sangat malas nak turun dari katil dengan kaki yang dah  berlosyen ni .


So , sekarang ni aku cume ikot gerak jari aku mengetuk keyboard ni . Kalau  jari ni ketok huruf A , maka huruf A laa yang keluar . Dah memang itu lumrah keyboard kan . Takkan laa ketok huruf H , huruf G pula yang keluar kan kan kan ? Laen laa kalau jari tu tersadung mana mana , then terketok huruf laen kan . Tengok pasal huruf pun dah dapat satu perenggan . Hahaha .

Jadi apa kaitan mengantuk dengan keyboard ? Korang fikir laa sendiri . Haha .

Tiada ulasan: