Kriteria blog yang aku follow .

Assalamualaikum kawan kawan .

First , aku nak ucap bebanyak terima kasih kepada semua follower aku . Thanks sebab sudi baca entri aku yang apa apa entah tu kan . Thanks sebab sudi memberi komen yang membina badan kan . Thanks juga sebab lawat aku kat sini .

But , please .

Aku tak amalkan u follow , i follow back . Sebab aku akan follow kalau aku nak follow . Kalau korang suroh aku follow , then aku follow . But aku tak komen atau lawat korang , tak guna jugak kan . Bukan berniat untuk sombong . Tapi aku juga ada taste . Aku bukannya follow blogger blogger otai semata mata , blogger baru pon aku follow .

Kriteria blog yang aku follow :

1 . Blog yang ada tutorial dan tips .
2 . Blog yang selalu di update .
3 . Blog yang cepat loading .
4 . Blog yang guna bahasa yang aku mudah faham .
5 . Blog yang tak banyak widget bersepah .


So , kesimpulannya  Korang kan matang . Fikir laa sendiri . Hehe .

2 ulasan:

..bicara hati ke hati.. berkata...

sya setuju..hihihi..

littleMissAddin berkata...

haha :)
btw, apa tajuk lagu ur blog ni ?