Kisah 3 ketul ayam ( kecik je ! )

Assalamualaikum kawan kawan !



Lihat beliau . Beliau sedang melakukan tarian ayam ! Ewah . Aku pernah buat tarian tersebut . Sangat asyik sekali . Tapi bukan tu yang aku nak cerita .

Semalam , makcik aku kasi mee kari tau . Aku ni jenis pantang nampak makanan , memang aku bedal laa . Dengan penuh tatasusila aku makan mee kari tersebut . Fuhh ! Enak sungguh . Kari dia tak payah habaq laa , terbaek dari India beb !

Dalam mee kari tu , makcik aku letak laa ketulan ketulan ayam yang comel . Aku juga pantang nampak ayam . Ditelan juga ayam tersebut oleh tekak ku ini . Aku telan dalm tiga ketol je . Kecik je kot . Kalau nak ikot sudu , boleh dikatakan dalam satu setengah sudu laa . Tapi sungguh besar effect nya pada aku tau ! Ish .

Jadi di sini aku ingin membuat rayuan secara terbuka kepada incik ayam : Incik ayam , tolong laa jangan menyebarkan enzim enzim kegatalan dalam badanku yang mulus ini . Sudah laa aku sememangnya penggatal ! Eh , tak tak tak . Penghidap elergi . Istilah itu , ada unsur kepelikan di situ .

Whatever laa kan , aku harap Incik ayam tersebut membaca entri aku ini . Dan mesej aku dapat sampai ke benaknya dengan tepat ! Sekian , terima kasih .

Sekali lagi , TARIAN AYAM !



9 ulasan:

nub berkata...

nak ayam gak. hahaha

Cikin berkata...

@nub

harharhar . ayam tu tgh leka menari . culik laa beliau !

Biey berkata...

comel gak tarian ayam tue.. hihi..

cik leya binti abah berkata...

keh keh . aku gelak sakan baca entri kau . siap rasa nak buat ciken dance segala neh . haha

Cikin berkata...

@Biey

hahaha . jom nari ayam sesama (:

Cikin berkata...

@cik leya binti abah

hahaha . kita jumpa nanti , kita buat nari ayam tu nak ! hahaha .

nureenina berkata...

awak...yok..tag http://nureenina.blogspot.com/2011/03/contest-cik-aish-sidebar-paling-smart.html

Khairil berkata...

teringat lagu ayam...jalil hamid...

cik zaza berkata...

chicken dance!! haha