Kenapa tak boleh tido petang ?

Assalamualaikum kawan kawan .

Oke . Di kala aku menaip entri ni , aku baru saja bangun dari lena . Lena betol tau ! Haha . Lepas maghrib tadi aku tido , then jam 11 kot baru bangun . Actually , nak tido teros lepas balik petang tadi , tapi dah petang sangat kan .

Haish , anak dara tak elok tido petang !

Haha . Tu laa yang selalu orang orang tua cakap . Tak elok kenapa weyh ? Huhu . Aku selalu saja tido petang dari form tiga lagi sebab memang syiok gila kentang laa kan ! Then memalam memang aku tak tido sampai esoknya . Tu yang dapat migrain tu . Tapi sampai form enam saja laa aku amalkan tido petang . Sekarang bila dah habes sekolah , aku jarang tido petang .



4 ulasan:

FizA berkata...

err...tido ptg lps asar boleh buat seseorang tu gila.. Bkn jngka msa trdkt la.. (kalau xslp la..sbb pnh dgr psl ni.)
Kalau pmpuan tu, fiza pnh tgh video ceramah, dia ckp kalau tdo ptg, nnt bgn mybe ada kesan gigitan dr ttuutt..(hrp phm apa ttuutt tu.) tak tahu la btl ke tak. :)

annenyss berkata...

tak boleh sebab mewarisi penyakit gila..hehe :)

Cikin berkata...

@FizA

tuutt ? haaa , faham2 . thanks .

Cikin berkata...

@annenyss
huihui . tak moh dah tido ptg . tp best laa plak .