Ingatkan link blog , rupanya link Heartbeat .

Assalamualaikum kawan kawan .

Tadi kan , aku buka laa shoutmix aku tu , yang domo lari lari tu . Aku pon klik laa satu satu link kat situ . Then klik punya klik tetiba je keluar web Heartbeat ( link Heartbeat aku . hehe ) . Aku ingat kan aku terklik iklan Heartbeat sapa entah . Aku buka balik shoutmix and klik link tadi .

Sah ! Hampeh betol insan tersebut . Aku fikir letak blog dia . Boleh laa aku jenjalan . Ish . Kalau nak suroh orang klik Heartbeat dia pon jangan laa letak link Heartbeat kat shoutmix . huh .



Biar laa . Mungkin memang cara dia . Haha . Aku pon tak tau aku marah ke tak ni . Maybe geram sikit je kot  . Terima kasih .

6 ulasan:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

kurang asam gak cara dia tu..huhu

Cikin berkata...

@Lydia Miza(Aidyl Azim)

hahaha . tau takpa . dush sama dia .

saya YANA berkata...

tu cara die kot..hehe...

Cikin berkata...

ha'ah . cara yg buat org geram . haha .

cik leya binti abah berkata...

ahahh . tak marah tapi geram jugak lahh . pandai sangat sangat lahh dia kan nak buat orang klik HB dia kan . good job untuk beliau lahh kan .

iena_mieyna ^^ berkata...

ahaha..macem-macem.... ;)