Hadif si budak tidak bergigi .

Assalamualaikum kawan kawan .

Hadif seorang budak comel . Beliau tidak mempunyai gigi atas gara gara apa aku tak tahu . Haha . Tapi dia comel !


Tengok tu , takda gigi atas . Haha . Masa ni dia baru lepas menaikkan darah aku . Dia pergi main tabur tabur bedak . Nak kata anak tauke company bedak , tidak sama sekali . 

Haha . Tapi dia memang comel . Kalau aku panggil adik aku 'weyh' , budak Hadif ni akan kata ' Jangan cakap woyy , tak baik ' . Haha .

Umur dia dua tahun . Pelat . Kadang kadang aku langsung tak faham dia cakap apa . Mak bapak dia cikgu sekolah rendah .

Aku cakap pasal dia bukan sebab nak review blog dia ( blog pun takda ! haha ) . Saja je nak meluangkan masa lapang ni . Haha . Chow !

3 ulasan:

EJA berkata...

hihi..comelnya.

Liza @ Adzriel AB berkata...

say cheeseeeee.... mana giginya dik oiii?

Dr Mohd Hafiz bin Dato' Osman berkata...

kunjungan balas dari saya :)