Gegar Blogger Baru

Assalamualaikum kawan kawan !

Aku malas nak cerita panjang . Tak pasal pasal ada yang kata aku gedik . Haha . Sila terjah blog Abang Ben untuk keterangan lanjut .


Aku tepek gambar ni sebab , cuba korang tengok betul betul Abang Ben tenung apa . Haha . Nampak tak , dia tenung aku ! Aku tau korang jeles . Hah , aku tipu laa . Aku tepek gambar ni sebab aku nak membayangkan laki aku kalau berkeadaan macam ni .Agak poyo statement aku sebab aku takda laki lagi . Haha . By the way , gambar tu aku ambil kat sini .

Kalau aku tepek jawapan stereotype untuk soalan ni boleh ? Haha . Aku jadi blogger sebab saja nak meluangkan masa yang ada daripada tersisa terbazir dan segala macam ter lagi . Lagi pun , dengar kata boleh dapat duit dengan hanya berblogging . Uiks , putih mata ? Tak laa . Tu cuma sampingan . Bagi aku blogging ni macam bekerja , makan gaji dengan orang . Bila kita berblog , dan berjaya mencapai pada sesuatu tahap , kita akan diberi imbuhan atau orang opis kata gaji . Memang bukan senang nak dapat , tapi selagi ada kudrat daya dan usaha , tak salah untuk mencuba . But main point kita berblog bukan untuk duit Nuffnang ( walaupon dalam hati nak sangat ! ) tapi untuk kepuasan diri ( omputih kata hapa entah ) . Haha . Panjang pula  bebel aku ni .

Blog yang menjadi pilihan harian di hati jiwa dan raga adalah Blog Sengal Zone , Blog Abang Ben , Blog Yuyu , Blog Si Bolats Cerita ( geng G6 aku ! ) dan blog blog yang tertera kat bloglist favourites aku . 

Tu je . Akhir kata , maju laa blog untuk negara ! (:


31 ulasan:

EJA berkata...

bketul2 la body..huhu

man yusoef berkata...

takot seh renungan BA tu..hehe

solo molo berkata...

salam singgah dan ziarah...
gegar blogger baru !!!~

Kak Aya berkata...

salam ziarah, datang melalui blog BA

Fuuyooh berkata...

salam kenal.. pak aji dtg dr blog hj ben.. hehe

SiS NaD berkata...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... SiS TiNGGaLKaN JeJaK DaRi BLoG aBG BeN MaLaM2 BuTeR Ni... HeHe!~ NiCe BLoG u HaVe!~ (^_____^)V

ria berkata...

Terjah dr blog ab. . salam perkenalan 

Lulu caldina berkata...

keep it up...dengan tekad dan semangat, tak mustahil kita akan berjaya juga dalam dunia blogger...yeah..

Hyundai Sport berkata...

samalah kita ini saya ini baru buka blogger..saya asal dari sabah.....kalau sudi kunjung2 lah ke blogger saya..kalau sudi..le follow....Terima Kasih.

Nancy Poh berkata...

selamat malam dan selamat berkenalan..fuyoo..gambar abg Ben tu!!

marfieyra berkata...

menjejak langkah kat sini . salam kenal :D

Bo0lat's Heart berkata...

dtg dr blog Abg Ben.. Follow sini~ slamat Berkenalan =)

Hanieqha berkata...

nak kna geledah blog ni!!
yeah!!

Alhamdulilah, jika ada orang annoy dgengan aku!!
Kenapa Blog Mat/Minah salleh mengancam?

anitadiana berkata...

salam singah...jom ke blog kak ita

MyMye MyMya berkata...

singgah sini ^_^

Erra Kyra berkata...

HAI!dari sgmen abg ben10

belom kenal saya kan?

sebab tu kite kena berkenalan..=P


im follow u..can u?
saya budak baru 10hari bertapak!..so nak cari blogger2 kasi semanagat ni kat saya..^^

Erra Kyra berkata...

HAI!dari sgmen abg ben10

belom kenal saya kan?

sebab tu kite kena berkenalan..=P


im follow u..can u?
saya budak baru 10hari bertapak!..so nak cari blogger2 kasi semanagat ni kat saya.^^

iekah berkata...

hye..
terjah gegar blogger baru...=))
nice blog..
follow u..=)

http://iekahridzuan.blogspot.com/

Fauzan 'Jahn' Abas berkata...

assalamualaikum,

salam terjah dari http://jahnscar.blogspot.com/

nice blog...

Rozita berkata...

salam kenal dan follow..

seksi gamabr tu dik...

fizah berkata...

salam sgh...n follow

shah berkata...

geng abg ben :)

syaz rini berkata...

singgah dari blog abg ben..:)

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata...

Guling2 sini.. ^.^

Eyqasara berkata...

ngeh2... abg ketak2... hihihi...

aniswany berkata...

heyy ,membalas jejak dgn penoh kesopanan ;)
i folo you dear ;)

kejora berkata...

salam..
hai cikin..datang membalas ziarah..i folo u..:)

miss flora berkata...

dtg gegar blog ni..
klau sudiollow balek..:)
http://day-an-i.blogspot.com

fashah84 berkata...

salam ziarah....

suka blog ni...
smoga terus berjaya dlm dunia blogging....

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

zaty singgah c ney jgk..:)

http://cekedismanis.blogspot.com/2011/03/segmen-gegar-blogger-baru.html

pRiNCe berkata...

salam perkenalan..sy pun blogger baru..:)
tapi tak dapat join...:(

harap awak sudi jadi kawan sy...