Contest mata bulat .

Assalamualaikum .

oke , sekarang aku nak join satu contest . Contest mata bulat anjuran Cik Deeba kita ni .

Ni banner contest .


Ni gambar yang aku pertaruhkan . .



Haha , tamak . Sampai dua gambar !

Korang tunggu apa lagi . Join laa jom !

14 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

my eyes r square shape..camno? ;-)

... berkata...

as salam..

oo..ex gading.haha~ orang sungai buluh~
dekat bebenor la kita ya~

kat bandar baru je~
baru perasan masa tengok lencana sekolah kat homepage kamu.
hoho~ tu laa..tengok macam pernah tengok 7 tahun lepas. hehe.sebab masa sekolah kat sek teknik (yang sekarang ni dah jadi sekolah vokasional) waktu pukul 5.30 nak ke sekolah tu, ada seorang dua pelajar perempuan. sebab dah selalu sangat tengok lencana tu.hehe =p


oo..masuk contest~
hoho.mata saya tak bulat~
semoga menjadi pemenang ;)
wah! mata yang cantik.mesti kamu jaga bab2 pemakanan eh?

Cikin berkata...

@http://aniesandyou.blogspot.com

ngeng ngeng . ada eh mata square shae ? hahaha .

Cikin berkata...

@...
kehkehkeh . tenkiu bro ! lalala ~

annenyss berkata...

gud luck..hehe

Cikin berkata...

@annenyss
tenkiu anne (:

fatin sh berkata...

kinkin ! mata aku bulat ! na join jugakk . ehehe

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ berkata...

gud luck!!!


Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

atau berminat nak join GA saya..--> 2ND GIVEAWAY

deeba Nur berkata...

hai hai. dh dtg cniieee.tgk mata awak :)

Cikin berkata...

@fatin sh

hehehe . join weyh . join weyh (:

Cikin berkata...

@♥WEIYDAWEINGWAFFA♥

tenkiu weiyda . jom join skali ! (:

Cikin berkata...

@deeba Nur

ya cik deeba (:

Kei Seichi berkata...

good luck!
mate saye x boooolat la..x buleh nak buat2 bolat...hehe...

Cikin berkata...

@Kei Seichihahaha . cuba jengilkan mata . konfem bulat . kehkeh (: