Blog yang slim itu sihat dan cergas .

Assalamualaikum kawan kawan !

Sekarang ni mata aku memang mengantok gila oke . Aku pun tak tau kenapa . Mungkin sebab aku tidur lambar gara gara berblog . Haha . Blog juga disalahkan . Atau pun mungkin sebab cuaca panas ni menyilaukan mata aku lalu ingin rasa dipejam barang seminit dua ? Haha . Lantak kan beliau .

Tadi kan aku masuk web ni . Nama webnya iwebtool.com untuk timbang berat blog . Mungkin blog korang overweight , obes mahu pun underweight . Haha . Blog aku underweight dan aku mahu kekalkan sebegitu . Sebab cepat sikit loading . Tak payah tunggu 5 minit untuk bukak satu blog . Pembaziran tenaga eletrik namanya .


Korang test laa sekali . Banyak kali pun takpa . Mana laa tau berat sangat , boleh laa buang widget yang tak perlu .

HAPPY BLOGGING !

6 ulasan:

SiS NaD berkata...

DaH CHeCK DaH... THaNKS!~ (^_____^)V

Dea berkata...

blog sy xde widget2.. tp lbeh 100 la diernye berat.. awk rase, belog sy lmbt x nak loading..??

aniswany berkata...

thanx sharing ;))

aufbau berkata...

tq sharing
http://malaysianpolar.blogspot.com/

puanbee berkata...

hurm memang patut kekal kan berat blog bawah 100 , blog akk 64 je

SHaFiQ ZaiNaL berkata...

o.o1...
ok la kan...
blog den x berat..hehehe

http://www.shafiqzainal.blogspot.com/