Bila dah di tag . ( Aku jujur kan ? Haha )

Assalamualaikum .

Hari ni aku nak buat benda yang di tag oleh Cik Qlah . Thank you ! Tengok bawah ni :

1 . Sila beritahu nama penuh kamu . tak kisahlah sampai nama datuk moyang kamu .

Nama aku Nur Ashikin Binti Mohamad Nor Bin Ali . Cukup laa sampai nama datuk ya .

2 . Kamu suka warna pink tak ?

Wow ! Suka laa . Tengok je laa blog aku tu warna apa .

3 . Kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan pemberi taggie ini , apa kamu nak cakap dengan dia ?

Aku nak cakap thank you . And jemput laa beraya di rumah .

4 . Siapa paling comel , Maher Zain atau kamu ?

Mesti laa aku . Maher Zain hensem sikit laa . 

5 . Mana lagi sedap , kek atau aiskrim ?

Aku tertunggu tunggu untuk jawab soalan ni . Aiskrim laa yang paling aku suka . Lebih lebih lagi aiskrim coklat .

6 . Bila tarikh birthday si pemberi taggie ini ? ( Kalau kamu ingat , kamu memang hebat )

Alamak . Tak tau laa . Bila eh Cik Qlah ?

7 . Ain Maisarah , siapakah dia ?

Yang aku tau dia seorang penulis . That's it .

8 . Ceritakan sejarah kamu membuat blog , ikut laa sampai perenggan pun .

Aku mula buat blog tahun 2009 tapi mula aktif pertengahan tahun 2010 kalau tak silap . Sebab masa tu kan dah ada geng yang buat blog , so agak galak sikit laa . Hehe .

9 . Apabila harijadi kamu , kamu nak saya ( pemberi taggie ini ) beri apa pada kamu ?

Ini soalan paling best ! Aku nak aiskrim baskin robins satu tong , boleh ? Haha . Tak payah laa susah susah . Bagi kad hari jadi sudah . Sebab aku suka kad . Lagi lagi yang ada kartun Domo Kun !

10 . Taggie ni ada sepuluh soalan , jadi wajib tag sepuluh orang ya .

Aku tag semua blogger boleh kan . Hee (:


P/s : Korang ambil laa tag ni . At least ada benda untuk ditaip . 

3 ulasan:

asyrafNAKjadiLEBIHbaik berkata...

Bwalking here

suke DOMO kun ek...

ianya sgt comel dan expressive....

haha(ape aku repek nih??)

aCap

qlah berkata...

wah.. terima kasih kerana sudi menjawab tag qlah.. hehe . bufday qlah , 21/4.. mnt aiskrim ek ? hehe , ok.. nti qlah blnje .. ^__^

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

anies rs la kn..org yg dok tag kite ni sbnr nyer x de idea utk new entry.. he3