Ben Ashaari : Blogger ikut negeri kelahiran

Assalamualaikum .

Just short entry untuk segmen Abang Ben !



Sila ceritakan latar belakang anda .

Nama aku Nur Ashikin . Panggil aku Cikin sudah . Aku berasal dari Sungai Buloh , Selangor . Umur 20 tahun tapi perangai macam budak budak . Muka macam mak orang . Haha . Aku lepasan STPM 2010 .

Profesion anda sekarang .

Aku seorang penganggur .

Blog favourite anda , kenapa ?

Ni antaranya je tau . Banyak lagi sebenarnya .

Incik Ben
Incik Udeen
Cik Bulat
Cik Yaya

Aku suka blog blog ni sebab kat blog ni banyak info , tips , and bahasa yang dorang gunakan sangat sempoi dan santai . I loike !

Blog yang anda tak suka nak masuk , kenapa ?

Ada laa kan blog blog tu . Actually aku nak masok . Tapi sebab kan loading lambat sangat , teros aku out . Sampai peloh peloh aku tunggu . Hehe . Ada juga blog yang aku tak suka nak masuk sebab perkataan gila short form and guna tulisan yang macam bunga . Aku rabun . Kesian aku . Hehe . Sorry .

Impian anda terhadap blog anda .

Impian aku , semoga blog aku mampu berbakti kepada blogger lain .

Sekian . 

21 ulasan:

GadisGula-gula berkata...

hye cik cikin comey!! haha~ datang sebagai balasan sbb da lawat bog sye~ ngee~ semoga blog anda akan trus maju dan dikenali ramai k! amin

nadiemsharmz berkata...

salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Nour Akmal berkata...

ramai orang selangor kn..
kite sekapal la..huhuhu..
salam kenal..follow blog ini juga..=)

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

fRaMe+LenSeS berkata...

Assalamualaikum.. aii.. Nadh orang utagha la.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

apisv2 berkata...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blogger ikut negeri;)

apisv2 ikut negeri johor

Hazrina Erin berkata...

hai!~ sy blogger selangor jugak!
dtg dr blog abg ben^^

http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

risa berkata...

halo halo datang dari banting, selangor

solo molo berkata...

0rang k0lumpo datang menjengah...
berjiran rupanye...

pRiNCe berkata...

hye..salam perkenalan ye...
prince blogger kuala lumpur...
newbiee lagi...
kalau sudi lawat la ke blog prince ye...:)

Dda Ly berkata...

salam kenal cik cikin..:)

meh ke rumah..
~ketinggalan zaman~
keep in touch ye..♥♥♥

pRiNCe berkata...

hye..slmt bknalan..
prince blogger kl..
newbiee lagi..
lau sudi singgah la blog prince ye..
:)

Diari-Selebriti-Mama berkata...

slmt bknalan.
singgah dari segmen BA.
n terus follow kamu cikin^^

semoga blog kamu terus maju!

jemput baca

sambal ketuk langkah demi langkah

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/samba-kotuk-omak-den-langkah-domi.html

mieyo berkata...

da follow kamu ^_^

mynameismy berkata...

singgah sini plak!;)

zuhanismohamed berkata...

singgah jenguk kt sini juga ! hee :)

nohoho =) berkata...

hai...singgah sini...saye blogger KL

HNMZ berkata...

Assalamualaikum..

Singgah dari segmen abg ben :)

Puan Kutu berkata...

tak suka jugak blog yg tulisan yg macam bunga tu.terpaksa mengecikkan bebola mata.lama2 tros mls baca entri..:)

Lulu caldina berkata...

Wohoo..blogger dari Selangor!!...Hi...ngee

Penjejak Mimpi berkata...

salam ziarah..

time kasih sbb sudi jenguk blog picisan sy tu.. :)

Entri baru: alhamdulillah lega aku rase

Kei Seichi berkata...

datang belog cik cikin...=)