Kek butter guna majerin dan mee goreng .

Assalamualaikum kawan kawan .

Masa aku taip entri ni , aku sedang menikmati mee goreng yang sangat laa best ! Sapa lagi yang masak kalau bukan mak aku kan kan kan . Kalau aku , mee tak masak , tapi dah hangit ! Haha . Takpa , dah nak kawen nanti aku belajar masak .

Mungkin bahan bahan yang mak aku guna sama je macam orang lain . Tapi air tanagn mak kan , memang ummpphh ! Sebelum tu , mak aku buat kek butter guna majerin . Hehe . Atok aku nak datang rumah , tu yang buat kek tu . Nak tengok ? Ni hah !



Urm , nyum nyum ! Nak ? Buat laa sendiri . Hehe . Bernada kejam di situ (:

Tiada ulasan: