Bunuh diri pasal boipren . Memang bangang !

Assalamualaikum kawan kawan .

Mesti semua dah tau pasal budak perempuan yang cuba untuk bunuh diri kat KB Mall semalam tu kan ? Aduh , pelik betol laa . Pasal boipren pon tak bunuh diri . Kalau kau bunuh diri sekali pon , takda nya boleh settle problem . Tambah dosa adalaa !

Geram nya laa aku . Haha . Tapi umur dia panjang , tak mati pon . Sebab dia jatuh atas tilam . Prihatin rakyat Malaysia ni tau . Orang nak bunuh diri , dorang sediakan tilam . Kalau tak , memang tak hidup kot budak tu . Kalau hidup pon , memang merana laa kot . Hish . Kan dah menyusahkan mak bapak je tu !

Penat dah aku bebel . Tengok laa video ni . Jadikan sebagai pengajaran .




3 ulasan:

SiS NaD berkata...

NaH, CuBeR BaCeR eNTRy iNCHiK iZaMiR... HiKS!~

http://www.izamirridzwan.com/2011/03/jatuh-tapi-selamat-cubaan-bunuh-diri.html

MIMIE AIZA berkata...

hasihhh.. bg nyawa tak hargai langsung org sekrang ni

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

ni yg dinamakan bengong x bertempat.kalu nk sgt bunuh diri terjun je KLCC ke KL tower ke. br gempaq.
bodo piang nyer budak! mrh ni!