Apa laa masalahnya kalau lelaki buat kerja rumah .

Assalamualaikum kawan kawan !

Sebelum aku post entri yang ini , aku baru sudah kemas rumah . Biasa laa orang perempuan . Hehe . Eh , ingat kerja kemas mengemas ni , kerja orang perempuan je ke ? Amboi , orang lelaki pon boleh buat laa . Tak hilang nya macho tu kalau sapu sampah , mop lantai , cuci pinggan mangkuk . Lagi nampak macho ada laa ! Pelik juga kalau tengok masyarakat sekeliling ni . Aku bagi situasi laa eh .

Bedah nampak laki Limah sapu sampah . Lalu , Bedah stori kat Senah .

Bedah : Senah , kau tengok tu laki si Limah sapu rumah .

Senah : Ha'ah laa . Ish , si Limah tu queen control kot !

You see you see . Pantang nampak laki orang buat kerja rumah , dikatakannya bini orang tu queen control . Sangat laa anti dengan orang macam tu . Mungkin laki dia tu rajin macam Abang Ben ( lagi ) . Tak pon laki dia tu dah boring sangat nak pergi kerja , dia pon buat laa kerja rumah semua tu . Tak salah kan ? 


Kau tengok tu . Macho je kan pakcik tu buat kerja rumah . Hehe .

5 ulasan:

saya YANA berkata...

http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/03/jom-join-bloglist-man-yusoef.html
jom join segmen.. anda di tag.. hehe..

SiS NaD berkata...

abah SiS PuN SaLu WaT KiJe uMaH... TaPi TaKde oWaNG NGaTe PuN... HeHe!~ (^_____^)V

Sharienz Sz berkata...

suami isteri kenala tlg menolong..baru romantik..
hehe
bedah & senah ni kaki sebok jer..haha jeles tu

KasihPena berkata...

skali skala kena la tolong....

- abdul hadi abdul muti - berkata...

saya selalu buat kerja rumah ape. basuh pinggan, basuh baju, sidai kain, lipat kain. wakaka