Aku nak jadi macam Abang Ben .

Assalamualaikum kawan kawan !

Seperti yang semua orang kenal , Ben Ashaari atau Abang Ben ( sebab dia lagi tua , hehe ) merupakan seorang blogger yang sangat digilai oleh gadis gadis dan jejaka jejaka kerana blog beliau . Korang tengok je laa blog beliau . Dalam sehari berapa kali dia update . Lebih dari sepuluh tau , 10 !

Walaupon mungkin baru 1 tahun lebih ( betulkan kalau aku silap ) dia bergiat aktif dalam arena blogging ni , tapi tengok kat mana dia sekarang . Menurut apa yang dia kata kat entri dia , dia bermula dari bawah . Susah susah dahulu tau ! Bukannya terus di atas .

Pahit getir tak payah cakap laa kan . Boleh tu , sambil makan dia update . Kalau aku , aku kena konsentret kat makanan . Nanti tak kenyang lalu , berlakulah penambahan pengambilan makanan di situ . Haha . Pastu boleh pula update dalam train . Adeh , kalau aku ( lagi ) , sangat laa malas .

Ish , ni laa sikap blogger yang tak baik . Malas . Macam mana nak maju ! Pastu mula laa merungut kenapa tak ramai view blog , tak ramai follower . Haha . Sesi memarahi diri . Apa apa pun , aku memang respek gila toing toing laa kat Abang Ben . Semoga boleh terus maju ya Abang Ben !

6 ulasan:

saya YANA berkata...

same la... respek kat BA tuh...

Kei Seichi berkata...

memang respek la kat abg ben tu...semua kita patut contohi die dalam berblogging ni...
ingatkan cik cikin nak jadi tough macam abg ben..ngeh3...=P

SiS NaD berkata...

SuKeR SaNGaT NGaN aBG BeN... SuKeR NGaN CaRe BeLiau B'BLoGGiNG!~ (^_____^)V

Cikin berkata...

hahaha . bab tough tu tak kot !

Farhan AJ berkata...

hurm..yelah..

setakat penuh segmen je,xde ape yg leh dibanggakan..ramai masuk sbb nak join segmen,x kurang yg nak femes cepat sbb dia tu femes..

lensa rosak barulah blogger yg betul2 ada sifat seorang blogger.

ben tu,kawan aku nak potong dia dalam blogger of the year,terus melatah..terus buat entry konon ada org nak sabotaj dia la..permata la..sampah la..macam ni ke sikap blogger pujaan korang tu ?

Beruk berkata...

Cik Cikin,

I tak sangka u nak jadi mcm abang ben. jgn please... tak elok. you kan perempuan. gadis kalau jd ketul2 mcm tu tak lawa laaa awk...