Aku nak belajar di universiti .

Assalamualaikum kawan kawan !

Sekarang ni hati aku rasa bengkek je . Aku tengah isi form kat i-MAS-C-U untuk check sama ada result STPM aku yang hebat tu sesuai tak untuk kursus yang aku pilih . 


Haha . Aku rasa tak perlu laa aku tayang nombor kad pengenalan aku kat korang . And biar laa korang setakat tahu bahawa aku pengguna maxis yang selalunya ketiadaan kredit . Bajet ! Oke . Tengah eksaited aku tekan tekan , then tetiba keluar page ni .


Adoyy . Sabar je laa ! Tak pasal pasal kena isi semula form tu . Haish . Memang menghilangkan mood kalau terpaksa buat benda yang sama bebanyak kali . Heh . Sekarang dah oke dah . Oke , nak sambung balik . Babai !

3 ulasan:

terataiflowerz berkata...

XPE..USAHA TANGGA KEJAYAAN..SELAMAT MEMASUKI ALAM UNIVERSITI YG PENUH MENCABAR INI..:)

SiS NaD berkata...

HeHe!~ SaBo YoLa DeaR... (^_____^)V

Cikin berkata...

InsyaAllah (: