Rasa sangat bodoh !

Sekarang ni aku rasa diri aku ni tersangatlaa sangat sangat , huh ! Tak sampai hati nak hina diri sendiri . Aku sayang diri aku . Ya , ni pasal sayang . Perasaan sayang tu satu anugerah . At least aku dah buktikan kat kawan kawan aku yang aku ni ada laa perasaan .

Ya , memang aku keras hati . Sangat sangat keras hati . Tapi aku jugak perempuan yang dilahirkan dengan hati yang halus , lembut . Memang aku keras hati tapi aku jugak sensetif , sentap ! Memang aku hati batu , tapi sekeras keras batu , boleh lekuk jugak .

Apa yang aku nak kata adalah , aku jugak mampu rasa sedih , sayu . Normal laa kan . Kau tengok gengster kat luar tu . Tanya dia , pernah nages tak . Konfem pernah punya . Kan kan kan .

So , tadi . Bila tengok gambar dia , aduh ! Menikam sanubari sungguh ! But then aku fikir . Oke , jangan bangang sangat boleh tak ? Buat apa kau rasa macam tu . Kau sangatlaa tak patot untuk rasa macam tu . Macam orang bodoh je kalau ada rasa macam tu .

Wake up baby ! Wake up dari mimpi mu yang indah . Eh , indah ke ? Haha . Oke , aku memang cuba untuk ceriakan hati aku . Aku harap one day , bila aku bangun dari tido , aku dapat melupakan semua ni . Lupakan perkara bangang ni daripada otak aku .

Aku rasa aku akan kembali ceria kalau korang belanja aku makan sundae sampai kembong perot . Nak tak belanja ? Alaa , boleh laa . Takkan korang nak tengok aku sedih je . Huyy ! Oke laa kawan kawan . Aku rasa hati aku dah semboh sikit . Lagi lagi melayan mesej si YB yang sengal tu . Haha .

Oke , babai (:

3 ulasan:

d a y a y a ' s . berkata...

wahh apakah ini? hehe. cikin rilekss k :) nasib ko xsuke mencarut mcm aku. ekekeke :P

Yuni Aisyah berkata...

alahai nape nie.???normal setiap manusia ad perasaan sedih...sabar ye...

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

meh mkn coklat...release tensen!