Mata panda sangat comel !

Assalamualaikum sekalian insan . Hampir 24 jam aku tak tido . Mata aku dah lawa beb ! Macam mata panda yang comel tu . Sumpah lawa . Hahaha . Tadi memang nak tido tapi hati gundah gulana . Langsong tak tido .

Aku pon dengan jayanya mengonline ym . Aku on dalam jangka masa yang agak lama juga lah kan . Then ada orang tegur dalam ym . Dorang takda pon dalam list ym aku . Sebab aku dah delete . Mana tak nya , lama tak borak . Bertahun. Hehe . Pastu tadi sekejap je dah boleh mesra .

Lama juga laa aku borak sampai lenguh tengkuk aku ni hah . Hmm . Aku kenal dorang pon dari Tagged dengan Friendster . Tapi aku dah takda dah akaun tu lagi . Lama dah delete . Sekarang cinta hati aku Facebook dengan Blog ni je laa kot . Hehe .

Aku sebenarnya tak tau nak buat apa ni . So , aku letak gambar webcam aku laa . Haha . Memang penganggur sunggoh ! (:



Hahaha . You guys see ? Mata panda ! Comel kan . Haha . Perasan jap . Sesekali je . Btw , aku tak secerah ni . Tu effect screen putih kat laptop ni je . Harap maklom (:

Oke , aku mahu lelap mata barang seminit dua . Hoho .

GOOD MORNING !

2 ulasan:

Ahmad Syarif berkata...

yang mana 1 gambar panda nie?
atas ke bawah?akekeke

Cikin berkata...

hahahaha . dush !