Leeya , aku minta maaf .

Khas untuk kau Leeya .

Leeya , aku mintak maaf . Kau tacing eh dengan aku ? Sorry sangat . Aku tak sepatotnya janji dengan dia kan . Aku sepatotnya keluar dengan korang . Sorry sebab aku lupa kat korang masa janji dengan dia .

Aku sepatotnya fikir kat korang dulu sebelum janji nak keluar dengan dia kan . Sebeb korang mesti nak kita kumpul kumpul , keluar , kan ? Sorry sayang .

Leeya , jangan laa marah kat aku lagi . Aku sedih ni . Kau kata aku tak pernah nanges kan ? Sekarang aku nanges ni . Kau nampak ? Jangan laa buat aku macam ni Leeya . Aku sayang kau .

Aku tahu aku salah . Aku minta sorry sangat sangat !


SORRY !

2 ulasan: