Keputusan STPM 2010

Pengumuman !

Kepada calon calon STPM 2010 , keputusan STPM akan keluar pada 21 haribulan Februari 2011 bersamaan hari Isnin minggu depan ya .





Waaaa ! Aku tak ready lagi ni nak ambil result . Postpone boleh kan ? Huhu . First aku dapat tau daripada Shah Ameer . Dia mesej aku . Second time dapat tau daripada Encik YB tu . Tapi kenapa dia gelak ? Haish . Aku punya laa suspen . Sampai bergenang aer mata ni tau .

Takpa .Hati kena kental , jiwa kena jadi batu . Tak boleh cengeng . Kuatkanlaa semangat kau tu Cik Cikin oyy ! Kau bukan nak pergi berperang pon kan ? Nak pergi ambil result je ! Tapi , adoyy ! Seriously aku takot , cuak , haru . Ada laa sikit rasa happy sebab keputusan dah keluar . Adoyy !

Macam mana nak tenangkan hati ni . Nak bermonolog jap . Ehem ehem . Hati oh hati . Kau kena tenang tau . Kau nak cuak apa ? Kau kan pulun punya study dulu . Insya-Allah kau dengan kawan kawan kau akan dapat keputusan yang baik . Banyak banyak berdoa ya !

Monolog selesai . Tapi hati aku still tak boleh tenang .

Huhu . Aku try carik kat internet ni . Mana laa tau salah info . Tapi betol laa . Kat Web TV3 ni . Boleh korang tolong doa kan aku dengan kawan kawan aku dapat keputusan yang terbaek ? Terima kaseh (: Aku hargai sangat .

3 ulasan:

shark berkata...

hahaha
kne get readydh tue nk wat reaction cmner nnti..
GUd LUCK!!

Muna rahimah berkata...

bawak bertenDang ! haha . Gudluckk ! :D

amy berkata...

gogogog...chayok2!!