Jom jana pendapatan .

Amacam , best kan kan kan tajuk tu ! Pendapatan sama dengan wang sama dengan duet . Siapa tak mahu duet angkat kening . Angkat kening tu tandanya korang memang pelik . Haish . Semua orang nak duet . Bukan nak kata aku ni gila duet atau pon mata duetan atau pon materialistik . Tapi sememangnya begitu ! Haha .

Nak tau lebih lanjut , sila klik sini .


Ni bukannya skim cepat kaya , tapi ini atas usaha kita jugak . Aduh , dah pandai promote promote sekarang ni . Maklomlaa , penganggur terhormat abad ini . Masa hanya aku habeskan depan laptop abang aku je . Hehe . Tu laa salah satu sebab aku perlukan duet . Ya , untuk mempunyai laptop sendiri .

Apa apa pon korang kena laa daftar dulu oke , senang je caranya . Korang boleh tengok kalau korang klik sini pula . Apa macam , mudah kan ? Tu laa aku kata , korang tak percaya ! Jadi oleh itu rakan rakan , mari laa kita sama sam kumpol duet untuk kawen nanti ya !

BEST TAU !

3 ulasan:

d a y a y a ' s . berkata...

yuhooo cikin, aku buat blog baru :D.

qlah berkata...

qlah setuju ! sah2 ! hehe . jum klik rmai2..

azalia hjsalleh berkata...

tgh dgr lagu kegemaran kamoooo ;)