Hati kosong .

Assalamualaikum .



Bila dapat je mesej dari Mr . Wong tu , aku teros takda mood . Seriusly , aku rasa hampa , kecewa . Semua ada , just name it . Dia kata nak masokkan gaji 16hb ni iaitu pada hari Rabu . Oke , fine . Aku tunggu walaupon memang lambat gila . Then bila sampai 16hb dia kata dia bank in esoknya , 17hb . WTH ! Oke , sabar je laa . Bila sampai 17hb dia kata dia akan bank in . Lega aku dengar . Then aku kata kat dia bila dah bank in , mesej aku . Tapi seharian aku tunggu , tak mesej pon .

And you know what . Tengahari tadi dikala aku sedang menonton Hantu Kak Limah , dia mesej aku .
MINGGU DEPAN MASUK .

Makkkkk , tak suka laa macam ni . Kenapa tak cakap dari hari tu je nak masokkan lambat . Dia dah membazirkan tenaga aku . Hari hari aku check maybank2u kalau kalau gaji dah masok . Hari hari jugak laa aku mesej dia tanya , bila gaji nak masok . Buang kredit aku sunggoh . Dah laa guna digi . Makhluk kuning !

Aku dah laa nak sangat sangat guna duet ! Boleh tak aku bakar sahaja kilang tersebut . Bakar juga dengan dia sekali . Boleh kan ?

Tiada ulasan: