Hari 9 : Gambar benda terakhir yang dibeli

Kembali lagi dalam acara 30 Hari Mencari Cinta . Apakah gambar benda terakhir yang aku beli ? Aku pon tak ingat. Kena refresh memory jap . Tunggu eh .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

HAH ! Aku dah ingat . Aku gunakan duet sebanyak RM 10 untuk bayar karok ! Yeyeh , dah ingat . Eh , jap . Tapi karok bukan beli . Oke , fikir lagi .


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oke , kali ni memang betol betol ingat . Aku gunakan RM 3.30 untuk beli majalah Mingguan wanita untuk mak aku . Ni hah ,

 
Nabila Huda . I adore her (:

Tapi aku rasa macam ada benda laen lagi yang aku beli . Haha .. Tu laa , minom nescafe lg , kan dah low memory tu . Hehe .

Tiada ulasan: