Hari 8 : Lagu yang boleh dipadankan dengan mood

Hari ni kita nak maen padan padan . Kita akan padankan lagu dengan mood kita yang sering bertukar tukar ni . Hehe . Lets jom !

Mood : Sedih .
Lagu : Saat hilang cintamu ( Siti Sarah )
Bebel : Ni kira lagu orang putus cinta laa ni . Tapi masa aku putus cinta tak pon dengar lagu ni . Baru lagi aku jumpa lagu ni walaupon dah berabad lagu ni wujud .

Mulanya sukar untuk ku tempuh
Tapi terpaksa ku buat sejak kau tiada
sendirian ku tanggungkan dukaku
kepayahan memadam rindu

Mood : Gembira
Lagu : Gee dan Oh! ( SNSD )
Bebel : Aku suka lagu lagu ni masa aku gembira sebab yang nyanyi tu comel sangat ! Haha . Sunggoh tak releven alasan aku .

Neomu banjjak banjjak nooni booshuh no no no no no
Neomu kkamjjak kkamjjak nollan naneun oh oh oh oh oh
Neomu jjarit jjarit momi ddeullyuh gee gee gee gee gee
O juhjeun nunbit (oh yeah~) oh joeun hyanggee (oh yeah yeah yeah~)

Mood : Takda semangat
Lagu : Ilusi dan Ku ada kamu ( Adira )
Bebel : Rentak lagu ni buat aku rasa macam ada semangat disuntik ke badan aku yang berisi ni . Memang tetiba akan rasa WOW !

Inilah petanda telah bermula
Ilusi baru dalam sketsa
Memenuhi masa dengan ceria
Bagai ledakan supernova

Mood : Sayu dan insaf .
Lagu : Kau sahabat kau teman ( Hijjaz ) dan Menanti di barzakh
Bebel : Aku start layan lagu lagu ni lepas duakawan aku meninggal dunia . Seriously , masa tu timbul sikit rasa insaf . Al - Fatihah buat kedua dua arwah .
Jantung Berdenyut Kencang,
Menantikan Malaikat Datang,
Mengigil Ketakutan Gelap Pekat Dipandangan,
Selama Ini Diceritakan
Kini Aku Merasakan
Dialam Barzakh Jasad Dikebumikan

Mood : Gila gila
Lagu : Hot mess ( Cobra Starship )
Bebel : Lagu ni membolehkan aku untuk goyangkan sikit kepala aku . Memang layan . Video dia baek tak payah tengok . Buat tambah dosa .
You were a problem child
Been grounded your whole life
So now you runnin' wild
Playin' with them good girls
No that ain't your style.
You think you're hot shit and I love it
I love it yeah, yeah

Mood : Gedik
Lagu : Mister ( Kara )
Bebel : Sebab penyanyi dia pon gedik . Hahaha !
Onttut gwenchan nene nune jom duro o-ne
Nune ttuine saljjak jogum gwanshimi gane
Ttok ttak ttok ttak shi gyeman jakku jakku hullo ga
Hulkki tulkkit shi sonman jakku jakku nol hyanghe bang
Bang gut bang gut misoman usum guman hulligo
Ijen ijen yogilbwa hey


Oke . Itu saja (:


Tiada ulasan: