Hari 6 : Gambar haiwan yang amat disukai untuk dijadikan haiwan peliharaan

Actually aku tak berapa mesra dengan haiwan . Haiwan pon macam taknak jinak je dengan aku . Tapi aku tetap suka tengok haiwan yang cute cute macam ni :

1 . Kucing .
 

Amazingly cute right ? Macam nak pelok pelok ciom ciom je . Alaa omey comey !

2 . Hamster .
 

Just look mata dia tu . Mengharapkan ada orang sebaik aku adopt beliau . Haha .

3 . Anjing . 
 

Tengok tu , lari lari anak beliau . Whoa , seriously damn cute . Nak pelihara yang ni boleh tak ?

4 . Arnab .
 

Mata kau memang super cute laa ! Geram , grr !


Oke , stop right there . Macam laa aku mampu nak bela semua ni . Masa aku sangat terhad . Hehe .

1 ulasan:

Ainul Mardziah berkata...

eeeee i pun geli dengan haiwan comel-comel ni sebab kalau pegang kat perut dia macam ada vibrate lak itu yg tak tahan tu...