Hari 3 : Idea tentang janji temu pertama yang sempurna (:

Hai kawan kawan . Jom join 30 Hari Mencari Cinta (:

Yang ini sekadar angan angan aku je tau . Haha . Mana taknya dating pon tak pernah . Tanpa buang masa , lets cekidaot !


First : Baskin Robbins !


I am a huge fan of ice cream and cakes ! Sangat sangat sayang pada mereka . Aku nak indulge mereka dengan orang yang tersayang . Then aku suap dia , dia suap aku . Romantik gila ! Haha , miang ! Alaa , biarlaa . Dengan suami aku tau . Adoi , bila pula aku nak kahwin ni . Tapi ni first date kan ? Hehe .

Second : Wayang !


Masa nak tengok wayang tu aku akan pastikan bekalan makanan mencukupi . Hehe . Lapa kot dudok 2 jam kat situ . Kalau kat rumah boleh laa tatang pinggan makan nasi . Kat sana harapkan cikedis je laa . Huh . Dan yang pasti NO ROMANTIC MOVIE !

Third : Jenjalan kat zoo !


Ya , zoo ! Aku suka jenjalan merewang kat zoo . Binatang dia comel comel tau ! Haha , bajet macam aku sorang je pernah pergi zoo .Sambel berdating dengan si dia , boleh date dengan binatang kat situ ! Hehe .

Forth : Shopping !


Ini akan merupakan aktiviti wajib ! Hehe . Aku yang sememangnya pantang nampak benda yang unik dan lawa , confirm nak pergi belek belek . Belek je laa since takda duet kan . Kalau ada , memang tak lama laa kat dalam dompet tu . Hehe .

Fifth : Makan time !


Haha , pelahap gila budak tu . Tapi aku takda laa nak makan macam tu . Beradab laa oke , bukan biadap ! (: . Dah penat berjalan kat zoo , shopping , tengok wayang , takkan nak teros balek kan . Kena laa isi perot dulu !


Oke laa kawan kawan . Tu sahaja untuk malam ni .

SELAMAT TIDO (:

1 ulasan:

qlah berkata...

waa.. hehhe . gud luck cikin .. ^__^