Hari 2 : Filem kegemaran (:

Assalamualaikum kawan kawan . Jom Jenjalan Cari Cinta ! Hari kedua ni aku akan post pasal filem kegemaran aku . Tak banyak pon sebenarnya sebab aku tak layan sangat filem .

Filem 1 : 3 Idiots .


Pelakon : Amir Khan , Kareena Kapoor , R.Madhavan , Sharman Joshi .
Review : Cerita ni kelakar tau . Aku paling suka part dorang buat jahat tu . Sedeh pon ada gak filem ni . Memang bole keluar laa air mata jantan kalau tengok filem ni . Haha .

Filem 2 : Anak Mami Kembali


Pelakon : Saiful Apek , Fasha Sandha , Farid Kamil , Wahida .
Review : Aku suka tengok filem ni sebab Azean Irdawaty tu je . Memang best gila laa lakonan dia . Aku suka part bila dia marah & tibai Wahida tu . Haha . Naseb baek mak aku tak marah aku ada kawan lelaki . Hehe .

Oke kengkawan . Tu je laa filem yang aku suka . Hehe , semua filem lama kan ? Memang . Aku tak rajin nak pergi wayang . Aku rajin pergi karok je ! Haha .

2 ulasan:

iekasub berkata...

3 idiots adalah sangat best! :D

Cikin berkata...

@iekasub
yes ! tgk byk kali pon best !