Hari 14 : Rancangan televisyen yang amat digemari

Sebelum apa apa aku nak suroh korang tengok movie kat HBO .
Tajuk : Little Black Book .
Pelakon : Brittany Murphy , Ron Livingston , Holly Hunter .


Oke , berbalik kepada title . Aku memang jarang gila tonton tv . Tengok tv selalu laa . Get it ? Haha , Aduh , tak lawak pula . Tak apa , proceed . So , aku pon takda laa kot rancangan tv yang aku memang follow setiap episod .

But , adalah satu dua yang aku tak kan lekang mata kalau dah tonton tu . Ini dia .


Aku suka dengan setiap tajuk yang dikupas . Kebanyakannya bertepatan dengan realiti hidup kita ni laa .


Sangat admire dia . Dia seorang model , CEO Baby Phat , seorang isteri , and a mom ! She still boleh berjaya , dan yang tu buat aku kagum dengan dia .

Setakat ni , tu je laa kot .