Hari 12 : Status hubungan kini

Assalamualaikum kawan kawan . Bersama lagi kita dalam rancangan 30 Hari Mencari Cinta ! Oke , kita teruskan dengan agenda hari ini iaitu status hubungan kini .

I am currently single and hope will be married by tomorrow ! Haha . Tipu je . Aku memang single tapi part nak kawen tu salah sama sekali oke . Aku lebih suka single sebab tak membebankan kepala otak aku ni . Dulu kalau lepas gadoh dengan boipren , konfem nanges ! Hahaha . I sensetip tau ! Pastu mula laa moody memanjang .

SEKARANG TIDAK LAGI !


Hehe . Jadi aku memang enjoy laa single ni . Ada pepatah yang menyokong hujah aku ni .
Single is simple
Couple is trouble

Hehe . Tak percaya ? Try laa jadi single . Aku sudah single selama 9 bulan ! Nanti nak bercinta balek masa dah nak kawen . Boleh percaya ke ? Haha . Hopefully !

1 ulasan:

Yuni Aisyah berkata...

kte leh jd geng nie...hehe
best pe jd single...idup rse nyaman n aman.:)