Hari 11 : Beg alat solek apakah yang digunakan

Assalamualaikum kawan kawan. Good evening ! Sambong balek misi aku ni ya .

Actually aku tak pernah ada beg alat solek . Sebab aku takda pon alat solek . Haha , perasan lawa sebab tu takda alat solek ? Oh , tidak . Aku takda alat solek sebab tak minat laa nak bersolek sakan ni . Kalau keluar pon setakat sapu krim kat muka , bedak sikit , then lip balm . Siap !

And kalau aku keluar pon jarang sangat bawak beg sebab aku lebih suka letak phone dengan wallet dalam poket jeans aku . Kalau guna wallet panjang je baru bawak beg . Erk ? Menyimpang pula . Tapi itu laa kesimpulannya . Aku takda beg alat solek .

Tapi aku ada bercita - cita nak belajar bersolek . Bila dah belajar nanti , baru laa ada alat solek . Maka baru laa ada begnya kan .

Aku nak beg yang macam ni


Comel gila kan ? Hehe . Ada pokok pokok . Aku suka !

Tak pon yang macam ni


Huish , kaler pink ! Love it (:

2 ulasan:

mysara berkata...

i like pink kaler!
yg tu comel...

ezany berkata...

natural beauty sudah.. takyah nak pikir pasal mekup la.. beg mekup la.. hehe..