Hari 10 : Gambar tempat makan yang amat disukai

Actually aku lebih suka makan kat rumah . Free plus sedap pula tu . Yela , mak yang masakkan . Hehe . Aku tolong jugak . Hehe . Tolong makankan . Kesian laa , kalau aku tak makan , nanges laok laok tu nanti . Tapi kalau pergi jenjalan , aku lebih suka makan kat McDonald .


Kenapa aku suka Mcdonald instead of other restaurant ?
 

Sebab Sundae ni laa ! Kalau makan kat McDonald , mesti akan sental sundae . Tidak boleh tidak ya . Memang TERBAEK laa !


Yang ni lagi satu . Spicy Chicken McDeluxe . Sama ada itu atau McCiken je aku makan . Yang len tak , sebab ada keju pastu ada jeruk timun tu . Mak tak makan nyah .


Senang cerita , McDonald ni dah macam adik angkat aku laa . Sayang beliau (:

2 ulasan:

FaKArePa!n berkata...

Mc D memang bez..hihih..

ada entri baru kat sini.. boleh datang jenguk

http://tau4374.blogspot.com/2011/02/mb-terengganu-datuk-ahmad-said.html

Yuni Aisyah berkata...

suke2...same la kte kalo g mc.d mkn mc chiken je...hehe