Entri mintak pendapat (:

Assalamualaikum kawan kawan !

Sebenarnya kan , aku nak minta pendapat korang ni . Yelaa , korang kan kawan kawan aku kan kan kan ? Hehe . Apa pendapat korang kalau aku kata

AKU NAK BUAT TUTORIAL (:

Aku minta pendapat ni bukan apa . Aku takot kalau ada yang kata aku ni syok sendiri je buat tutorial . Bukannya ada siapa pon yang ikot tutorial tu . =,="

Bukannya nak fikir negatif tapi tetiba pula terfikir macam tu . Nak buat macam mana kan . Hehe . So , apa pendapat korang eh ? Patot tak aku buat .

Sekian , terima kaseh (:

7 ulasan:

twinkle twinkle berkata...

HUHU buat jela,,insyaAllah ada yg bace :D

Cikin berkata...

@twinkle twinkle
thanks kawan !

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

make sure: INTERESTING!

aNnE berkata...

buatlah..:)

NuMeeQah berkata...

buat je.
nanti leh gak aku ikot hheheh

Cikin berkata...

heheh . thanks bg feedback !

bunga berkata...

cayokkk..cayokk.bunga sokong..