Cuba untuk tak jadi bodoh ,

Selamat memasuki minggu baru . Minggu terakhir dalam bulan Februari dan minggu pertama bagi bulan Mac . Pastinya banyak perkara yang telah kita lakukan , sama ada berfikir dahulu atau dengan drastik . Yang pasti setiap apa yang kita lakukan ada baik buruknya .

Aku pula telah buat satu keputusan yang agak mendukacitakan . Malas laa nak cerita panjang . Yang pasti aku akan stop kan benda ni . Aku rasa janggal sangat sekarang ni and seriously aku tak suka perasaan macam ni . Kalau ada button delete dalam hati , aku dah delete .

Kalau boleh undurkan waktu , aku tak nak bat keputusan tu . Aku tak nak setuju dengan pendapat tu . Aku nak kembali normal macam sebelum ni . Aduh . Susah ya bila nak jadi matang ni . Emo betol . Jadi , kesimpulannya , kalau boleh diundurkan waktu , aku akan CUBA UNTUK TAK JADI BODOH .

5 ulasan:

LehaMY berkata...

sometimes kita nampak bodoh bila buat keputusan itu . tapi mesti ada hikmahnya cikin~ kita perlu mencari positifnya di situ..

kuatkan hati okay ~

saya YANA berkata...

Yana setuju....

aNnE berkata...

mengapakah ini ? takpe2 lain kali buat keputusan tepat eh..hehe

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

hrp x guna perkataan bodoh...cam kurang sopan...guna perkataan kureng bijak..kan sedap

bunga berkata...

walau kita xmampu undur waktu..tapi..gunakan masa akan datang tuk mengubah kebodahan itu..masih belum terlambat..percayalah..