Contest : Saya sayang kawan kawan saya .

Assalamualaikum . Lama rasanya tak join contest ni . Semangat pon macam dah pudar je . Hehe . Tetiba teringat lagu Pudar nyanyian Rossa ! Haha .

Oke , owner contest ni merupakan jejaka comel bernama Incik Indra Amirrul . Sila klik nama dia untuk maklumat lanjut ya .


Ini lah gambar gambar yang ingin dipertandingkan . Hehe .


Gambar ni disnap masa keluar dengan mereka tahun 2009 . Kat McDonalds ni .



Gambar ni disnap masa nak dekat habes sekolah iaitu sebelum menduduki STPM yang best tu . Haha .

Saya sayang kawan kawan saya kerana mereka bagai lampu minyak tanah yang menyuluh hidop aku . Bila dengan mereka aku lebih memahami makna persahabatan . Bila dengan mereka aku lebih mengerti kasih dan sayang . Dan bila dengan mereka kehidupan aku jadi lebih ceria . Mereka ni ibarat kakak kakak dan adek adek aku laa (:


So , aku nak tag budak bertiga ni :

Cik Leeya

Cik Suya

Cik Qlah


Kengkawan lain , jom laa join sekali . Meriahkan suasana !

4 ulasan:

me suya berkata...

budak kedua menjawab..
hehehe TQ tag suya.. insyaALLAH, update untuk esok.. hari ni full used suday la dear :)

superduperleya berkata...

sayang . thanks tagging me yaa . naty i buad oke .
terharu lahh dengan kata kata kau . love you babe !

Cikin berkata...

@me suya
its oke suya (:

Cikin berkata...

@superduperleya
hehe . tulus dari hati tau .